Кількість
|
Вартість
|
||
|
Зварювання всіх! швів на установках СВЧ, п'ятишарова тканина ПВХ (950 гр/м2), повнорозмірний кокпіт 215х62 см, весла з покращеними гідродинамічними характеристиками, рухомі банки, встановлене в заводських умовах кріплення навісного транця, потужність ПЛМ до 3,5 к.с. – це гребний надувний човен «КОЛІБРІ» К-290Т – флагман модельного ряду «Надувні гребні човни» Суднобудівної компанії «КОЛІБРІ».
Додатково комплектується пайолом – слань-килимок, слань-книжка або air-deck (еір-дек).
Пайол слань-килимок - це днищовий настил, який виробляється з вологостійкої фанери товщиною 9 мм і має протиковзке покриття. Кишені сланей виготовляються з тканини ПВХ і зварюються на установках СВЧ (струми високої частоти), вони захищають борти човна від стирання.
Пайол слань-книжка - це днищовий настил , який розташовується по всій довжині човна, складається з трьох - п'яти секцій вологостійкої фанери (9 мм), склеєних між собою стрічками з тканини ПВХ.
З встановленним пайолом слань - книжка надувний човен "КОЛІБРІ" набуває покращених ходових та експлуатаційних характеристик.
Пайол слань - книжка упаковується в сумку розміром 96х55х7 см.
Пайол air-deck (еір-дек) – надувний днищовий настил високого тиску (0,6 – 1,0 Бар), товщиною 70-80 мм, який може встановлюватися на надувні човни «КОЛІБРІ» замість традиційних жорстких настилів.
Air-deck складається з двох шарів тканини ПВХ з'єднаних між собою тисячами синтетичних ниток , що утворюють стільникову структуру.
Мала вага (в два рази легша за традиційні фанерні настили), компактність (у зібраному вигляді упаковується в невелику сумку розміром 46х40х20 см), швидкість складання (достатньо накачати насосом, що йде в комплекті) – ось далеко не повний перелік переваг надувного настилу високого тиску air-deck.
В комлекті з air-deck постачається сумка та насос високого тиску.
СТАНДАРТНА КОМПЛЕКТАЦІЯ
- човен
- весла
- банка
- насос
- ЗІП
- документи
- сумка для човна