Кількість
|
Вартість
|
||
|
«КОЛІБРІ» К-250Т – човен з модельного ряду «Гребні надувні човни» ССК «КОЛІБРІ», який не підлягає обов'язковій реєстрації в Державній інспекції України з безпеки морського та річкового транспорту.
У його активі:
- зварювання всіх! швів на установках СВЧ;
- п'ятишарова тканина ПВХ щільністю 950 гр/м2;
- повнорозмірний кокпіт – 173х62 см;
- весільна група з покращеними гідродинамічними характеристиками;
- рухливі банки;
- встановлене в заводських умовах кріплення навісного транця;
- потужність мотора до 3,5 л.с.
Додатково комплектується пайолом – слань-килимок, слань-книжка або air-deck (еір-дек).
Пайол слань-килимок - це днищовий настил, який виробляється з вологостійкої фанери товщиною 9 мм і має протиковзке покриття. Кишені сланей виготовляються з тканини ПВХ і зварюються на установках СВЧ (струми високої частоти), вони захищають борти човна від стирання.
Пайол слань-книжка - це днищовий настил , який розташовується по всій довжині човна, складається з трьох - п'яти секцій вологостійкої фанери (9 мм), склеєних між собою стрічками з тканини ПВХ.
З встановленним пайолом слань - книжка надувний човен "КОЛІБРІ" набуває покращених ходових та експлуатаційних характеристик.
Пайол слань - книжка упаковується в сумку розміром.
Пайол air-deck (еір-дек) – надувний днищовий настил високого тиску (0,6 – 1,0 Бар), товщиною 70-80 мм, який може встановлюватися на надувні човни «КОЛІБРІ» замість традиційних жорстких настилів.
Air-deck складається з двох шарів тканини ПВХ з'єднаних між собою тисячами синтетичних ниток , що утворюють стільникову структуру.
Мала вага (в два рази легша за традиційні фанерні настили), компактність (у зібраному вигляді упаковується в невелику сумку розміром 46х40х20 см), швидкість складання (достатньо накачати насосом, що йде в комплекті) – ось далеко не повний перелік переваг надувного настилу високого тиску air-deck.
В комлекті з air-deck постачається сумка та насос високого тиску.СТАНДАРТНА КОМПЛЕКТАЦІЯ
- човен
- весла
- банка
- насос
- ЗІП
- документи
- сумка для човна