Доставка замовлень по Києву
Здійснюється в день замовлення товару, у вихідні та святкові дні з 8:00 до 23:00.
Ви можете забрати рибальський товар за адресою: м. Київ, вул. Набережне шосе 25 ст. метро Дніпро, (Магазин №9 на території ринку Рибалка) або скористатися платною доставкою.
Доставка замовлень по Україні згідно з тарифами перевізника.
Орієнтовну вартість доставки по конкретному товару можна дізнатися за телефонами на нашому сайті.
Точну вартість доставки буде вказано у ТТН Нової Пошти після оформлення посилки на відділенні.
Нова Пошта - Доставка та страхування рибальських товарів згідно з тарифами Нової пошти.
(При оплаті післяплатою одержувач оплачує комісію 20грн+2% від суми замовлення).
Післяплатою відправляються замовлення від 400 гривень, до 400 гривень за передоплатою частковою, або повною.
Мінімальна сума замовлення від 300 грн.
Товари з розділу Взуття Одяг відправляються за передоплатою мінімальної, або повної.
Запчастини для вудлищ відправляються по повній передплаті.
Розрахунок об'ємної ваги, кг = (Довжина(см)×Ширина(см)×Висота(см)) / 4000.
При розрахунку вартості доставки, щоб уникнути непорозумінь при отриманні посилок, прохання не плутати фактичну вагу товару з об'ємною вагою.
Деякі товари:
Крісло-вага за фактом 7-8 кг-об'ємна вага 25-30кг.
Чоботи-вага за фактом 1-2 кг-об'ємна вага 4-6кг.
Дізнатися всі витрати на доставку, будь-якого рибальського товару в нашому магазині, можна зателефонувавши:
097 375 97 55 або 093 045 67 88.
Всі товари упаковуються належним чином. Дотримуючись всіх умов та вимог упаковки та маркування компанії перевізника (всі вантажі позначаються як крихкі). Для вудлищ використовуються щільні картонні тубуси, а інших товарів щільні картонні коробки. Кожен товар перед упаковкою та відправкою перевіряється відповідальним співробітником. Усі товари, незалежно від способу оплати (за передоплатою або післяплатою), застраховані на повну вартість. Безкоштовна доставка товару здійснюється лише до складу отримувача. Кожен клієнт, на підтвердження цілісності доставки, повинен перевірити вантаж при отриманні його в офісі компанії перевізника. Якщо в момент огляду були виявлені механічні пошкодження, клієнт не повинен забирати вантаж, а також необхідно одразу зв'язатися з відповідальним співробітником магазину за номером, вказаним у ТТН.
Важливо!!!При отриманні замовлення у відділенні Нової пошти,незалежно від способу оплати,передплата або післяплата,обов'язково уважно робіть повний огляд посилки.Оплачуючи післяплату ви підтверджуєте,що замовлення прибуло у схоронності та повній комплектації. У разі, якщо пошкодження були виявлені поза відділенням Нової пошти, магазин не гарантує повернення та обмін товару.
Виникне питання? Дзвоніть нам за телефонами: (097) 375 97 55 (093) 045 67 88